MoveZ is een dansvereniging waarin lesgevers en dansers zich fijn voelen, ‘samen’ blijven groeien om tot mooie resultaten te komen én het probeert bovendien een plek te bieden waar men vrienden maakt.

Voor de kinderen van het basisonderwijs (kleuter + lager) bieden we aparte kidsdans aan op leeftijd. Daarnaast kunnen ze vanaf bepaalde leeftijd starten met ballet en/of jazz. Street kan pas gevolgd worden vanaf middelbaar. Dit wordt ingedeeld op niveau.

Naarmate het niveau stijgt, zal ook de moeilijkheidsgraad van de choreo’s toenemen. Op de website geven we per niveau een leeftijdscategorie op, maar we raden de dansers toch aan om bij het begin van het dansseizoen gedurende 2 proefweken na te gaan welk niveau het meest bij hun danservaring past. Het is uiteindelijk de dansleerkracht die zal beslissen in welk niveau uw kind het beste past.

We streven ernaar het beste te halen uit elk van onze leden en dit kan pas lukken wanneer ieder van hen zich thuisvoelt in zijn/haar dansgroep. Vandaar dat we in elk niveau afwijkingen van leeftijden toestaan, maar dit wordt grondig besproken bij de inschrijvingen en uiteindelijk definitief beslist na de proefweken. Op die manier wil MoveZ zich nog meer onderscheiden van de andere dansverenigingen in de omgeving.

• Kleuters
  • Kids 1 (1ste lj)
  • Kids 2 (2de lj)
  • Kids 3 (3de lj)